S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3

KONTAKTY

Javer-shop
Weissova 1969
Praha 9 - Újezd nad Lesy
tel: +420 731190611
info(a)javer-shop.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Formulář pro odstoupení od smlouvy

Reklamační protokol

Datum převzetí zboží k reklamaci:

________________________________________________________________________________________________________

REKLAMAČNÍ ČÁST: (vyplní zákazník)

Firma/jméno a adresa kupujícího:

Kontaktní osoba:

Zpáteční adresa pro zaslání zboží:
(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)

Telefon/fax:

Mobil:

E-mail:

Poznámky:

_________________________________________________________________________________________________________

Reklamované zboží:

Datum nákupu: (datum vystavení faktury)

Číslo faktury:

Výrobní číslo zboží:

_________________________________________________________________________________________________________

Podrobný popis závady: *

 

 

 

 

 

*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kdy se vyskytuje, v jakém zařízení a za jakých okolností se při používání vyskytuje. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení

_________________________________________________________________________________________________

Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:

1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury, případně dodací list vystavený při prodeji uvedeného zboží.

2. Zboží pokud možno předávejte k reklamačnímu řízení v kompletním v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě.

3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!

4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru u dodavatele. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu.

5. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.

6. Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.

Datum:

Podpis kupujícího:

____________________________________________________________________________________

SERVISNÍ ČÁST: (vyplní prodávající)

Vyjádření prodejce, technika:

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum:

Podpis prodejce:

MzQ2YjZ